عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس تاکید کرد: توفیق هر دولتی در اداره‌ی هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است.
به گزارش یزدفردا :، محمدرضا دشتی اردکانی در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، نوشت: هفته‌ دولت که نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی؛ فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارکنان خدوم دولت که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

در ادامه پیام نماینده مردم اردکان در مجلس را بخوانید:

در تقویم ملی ایران اسلامی، نخستین هفته‌ی شهریورماه به‌عنوان "هفته‌ دولت" و روز چهارم شهریورماه، با عنوان "روز کارمند" نامگذاری شده است. این تاریخ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام رجایی و باهنر است و چه نیکوست که نام و خاطره‌ این شهیدان خدمتگزار، به نام هفته‌ دولت پیوند خورده تا به‌عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار در عرصه‌ مدیریت نظام جمهوری اسلامی برای خادمین ملت‌ها باشند.

به‌یقین، توفیق هر دولتی در اداره‌ی هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است و موفقیت، توسعه و پیشرفت هر سازمانی به بهره‌وری، تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن سازمان وابسته است و هیچ تلاشی در زمینه‌ی پیشبرد اهداف و ارتقاء آن مجموعه، بدون کوشش کارکنان آن، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

هفته‌ دولت که نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی؛ فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارکنان خدوم دولت که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان دولت، مناسبت هفته‌ دولت و روز کارمند را به همه‌ خدمتگزاران و کارگزاران صدیق کشور، به‌ویژه کارکنان خدوم دولت در شهرستان اردکان تبریک و تهنیت عرض نموده و متواضعانه از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه‌ این عزیزان قدردانی می‌نمایم.

محمدرضا دشتی اردکانی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا